HTML

(*-*)

az enyémeknek

Friss topikok

  • Mrudi: Sziasztok! Engem Brad Blanton: Radikális őszinteség könyve miatt hozott a Google kereső ehhez a bl... (2010.10.15. 14:25) Brad Blanton: Radikális őszinteség
  • SZso: Ez csak egy részlet a könyvből, ezért nem is jó, ennél sokkal mélyebb jelentése van a szónak, amih... (2010.07.29. 11:22) lítost
  • Ede: amen (2008.06.17. 04:42) csak egy dolog állandó: a változás
  • Kathleen: Kár, hogy totál másra gondoltam:) (2008.06.12. 21:13) *-*
  • kathleenkelly (törölt): Hát ezek itt nem érvek, így nem tudok beszélgetni. Neked a dolgok egyfélék és fekete-fehérek? Gond... (2008.06.11. 11:48) sosem titok az, amit egynél több ember tud

sosem titok az, amit egynél több ember tud

2008.06.11. 00:37 kathleenkelly (törölt)

és különben is, éppen a titkok ellen küzdök, gyakorlom a mindent kimondást, tesztelem magam, és figyelem az emberek reakcióit

.....................................................................................................

Nem tudtam, hogy olvasol. Miért nem mondtad neki, hogy találkozni akarsz velem? Vagy ez nem fontos? Csak azért olvastál, hogy róla megtudhass dolgokat? Én akartam veled találkozni...

Sajnálom, hogy így tudtad meg, de nem sajnálom, hogy megtudtad. Szerintem jobb, hogy most történt, és nem évek múlva, amikor már egészen máshol tartasz fejben. Ő persze nagyon haragszik rám, azt mondta, hogy sosem bocsát meg. Hát nem is tudom, nekem sokkal több dolgot kellene megbocsátanom neki (bár a legnagyobb hibát én magam követtem el azzal, hogy nem vettem észre, nem akartam észrevenni, hogy ki ő valójában, de az is lehet, hogy csak elfogadtam, mert szerettem), és nagyon nehéz pozitív képet tartanom a fejemben róla, de egy kicsit vállrándítással kezelem már az ügyet, hiszen ez van, ezt kell szeretni. Kíváncsi lennék, ő miket mondott, mond rólam...:) (Na annyira azért nem.) Rossz érzés, hogy neked talán most nyílik ki a szemed, és ez bizony fáj. Persze hibásnak is érzem magam, részben én okoztam neked ezt a fájdalmat, és abban sem vagyok biztos, hogy jó lesz-e neked, hogy a dolgokat a saját valóságukban láthatod. Az én szemem csak jóval később nyílt ki, és nem is igazán rá, valaki másra csodálkoztam rá: jé, ilyen alakok is élnek a Földön? Bár ezek az emberek nagyon szívesen hárítják másra a felelősséget, és eszükbe sem jut, hogy önmagukban keressék a hibát, így az egész úgy néz ki, mintha nem értenék, hogy mit is tettek. A butaság pedig nem bűn, ugye?:) Pedig valójában csak a könnyebb utat választják... vagy csak tényleg nem értik?:) Erre mondta anyám mindig: a legkönnyebb hülyének lenni.

Fura ez, mások hibái néha rajtunk csattannak. Főleg, ha nem fogadjuk el az ő játékszabályaikat.

Ööö, félig elfogadtam. Hiszen az első perctől kezdve tudtam, hogy mit tesz, de mindenki azt mondta, hogy semmi közöm hozzá, ne érezzek felelősséget olyan ember iránt, akit még csak nem is ismerek (és akire a legtöbb ember szerint féltékenynek kéne lennem, hát bocs, hogy nem ezt érzem). És én hallgattam ezekre az emberekre, még ha nem is értettem velük egyet, hiszen árulás lett volna helyette kimondani, és valamiért mindenki azt gondolja, hogy vele kell lojálisnak lennem. Csakhogy én így sosem vagyok lojális. Csak akkor lehetek lojális, nyelhetek el titkokat, ha az más embernek nem okoz kárt. (Most, hogy leírom, nem is értem, miért tettem azt, amit elvártak. Talán mert a helyzet nem teljesen fekete-fehér. Vagy gyávaságból?:) Vagy csak azért, mert nem tudom, hogy milyen az árulás, még sosem tettem, és ez a dolog azért nem életbevágóan fontos.) De igenis, felnőtt embernek tudnia kell, hogy mi a helyes, és aszerint kell cselekednie, akár szeretem az illetőt, akár nem. És hiába szeretek én valakit, nem hagynám, hogy más embereket bántson. Már csak önmaga miatt sem, hiszen nem csak azt a másikat, önmagát is bántja ezzel, rossz döntést hoz gyengeségből, butaságból vagy félelemből (a rosszabb lehetőségeket hagyjuk, szerintem azok úgyis ezekből erednek). Hát így lettem én is részese ennek a hibának. És most következik részéről a bosszú, és nem tudom, mit tegyek azért, hogy senki se járjon nagyon rosszul, de mégis tiszta legyen a lap, és végre el lehessen indulni egy olyan irányba, ahol nincs hazugság, lopás, nincs csak a saját érdekeinkre való koncentrálás. Úgy érzem, nem nekem kell változnom... vagy jobb lenne, ha kevésbé lennék szigorú? Most akkor kezdjek el én is rossz dolgokat tenni azért, hogy jobban el tudjam fogadni mások tetteit? Vagy ne tegyem, csak hagyjam, hogy mindenki azt tegye, amit akar, a következményektől függetlenül?

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kathleenkelly.blog.hu/api/trackback/id/tr75514003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kathleenkelly (törölt) 2008.06.11. 10:39:50

Hát kénytelen voltam kitörölni, mert olyat is írtál, ami más embernek rosszat tehet, és ezt nem szeretném. Próbálom kitalálni, hogy ki vagy, csak sejtem.
És persze válaszolok, erre:

Nem hiszem, hogy hazudott volna. Ő nem ilyen. Még szemtől szembe sem tenné meg! Még akkor sem, amikor nem ígéri meg, hogy leveszi, elintézi, jajdejó, aztán meg örül, sőt büszke magára, hogy a szerencse mily gazdagon megjutalmazta őt. A szerencse már csak ilyen. Zsarolókat gyárt. De persze nem erről van szó…
Pénzről? Ááá, ezt sem hiszem! Hiszen nem bánik jól a mások pénzével sem. Sosem kérne kölcsön! És nem menti fel magát azzal sem, hogy a másiknak úgysem kell annyira, még!
És a gyermekek… Sajnos erről nem jut eszembe most semmi. Még egy sem anyáról, aki nagyon akarta, de aztán meg nem… aki nem mondta el egyszer sem, hogy talán jobb lenne nélkülük… mert ő nem ilyen! A tükörből mikor rád néz, biztos nem! És igen, valószínűleg mindenki változik! Át és meg! Sötétsárgából padlizsánkékké, illetve kimondhatatlanból elfogadhatóvá.
Na de, ezt már tényleg nem kellett volna!
Habár, meglehet, hogy csak magamnak irogatok most… Megírom, kiírom, leteszem!
Esetleg kitörli, átírja, letiltja! Itt ő az úr! Az igazjólmegírás felszentelt istennője!
(éppen ezen a ponton egy kis fúvós hangszeres részt képzeljetek el, némi mennydörgés, esetleg olcsóbb kategóriás villámok közepette)

Szóval, egészen tegnap estig próbáltam kívül maradni „ezen”. Nem mindig volt könnyű…
De hát az ember nem biztos hogy valóban olyan szép, mint este lefekvéskor önmagának megbocsátva. Akik kívülről néznek, ők is téged látnak. Minél többen teszik ezt, annál sokfélébbnek. Ez is csak egy kép a sok közül…(és semmiféle bosszú nem ihlette).
És most helyet hagyok a frappáns ellenérveknek. Remélem az erre szánt idődnek az életem vége elég lesz…
Hajrá Judit, adj bele mindent!!!

t.i. 2008.06.11. 10:51:10

Rosszat tehet másnak??? És az igazság, Judit?!?! Az ilyenkor hol van??? Még sem fontos annyira??? Még ha fáj is, nem igaz..?!
És ezek után éppen te akarod kitalálni, hogy én ki vagyok?! Először akkor talán magadat kéne megfejtened!!!
Ja, és bazdmeg! (és tudodkit is!)

kathleenkelly (törölt) 2008.06.11. 11:09:49

Hazudni és elhallgatni nem ugyanaz. Nem tudok róla, hogy nekem hazudott volna egyszer is, valóban teljesen őszinte volt a kapcsolatunk, és én hittem is benne, nincs is ezzel semmi gond. De most már egész más embernek látom, mint akkor, tudom, hogy nagyrészt ennek a krízisnek köszönhető, hogy olyan dolgokat is tett azóta, amikkel semmiképpen nem értek egyet (persze semmi egetrengető, csak figyelmetlenség, egoizmus, kb ugyanazok, mint bárki másnál).
A pénz nem tudom hogy jött ide (igazából nem teljesen egyértelműek számomra az összefüggések a hozzászólásodban), de nem hiszem, hogy te kívülállóként láthatod, hogy milyen gondjaink voltak pénzügyben és ezek hogyan rendeződtek. Főleg, hogy kizárólag az ő változatát ismered a helyzetről:)
Tévedsz, hogy nem mondtam, hogy jobb lenne a gyerekek nélkül, már rég megfogalmaztam (másoknak is), és meg is bocsátottam magamnak, méghozzá azért, mert a sok szaron és a tévedéseimen túllépve is én vagyok az anyjuk, én megyek értük minden nap az oviba, én viszem őket a játszótérre, és én énekelek nekik elalvás előtt stbstb.
Na és nem akarok ellenérvelni... tulképpen már mindent megírtam, amit akartam. Tisztában vagyok vele, hogy mint "ex" sok rosszat látok róla, hiszen én a rossz oldalát is ismerem, de attól még nem tartom rossz embernek, csak nem tartom elég jónak. Remélem, hogy tanult a kapcsolatunkból és mindenből, ami köztünk történt, és bár egyelőre nem látom, hogy jó irányba változna, azért bízom benne, hogy egyszer felnő, és a gyerekeink iránti szeretetét is jó irányba fordítja majd. Örülök neki, hogy ti szeretitek őt, hiszen tényleg van miért, még ha én ezt nem is nagyon látom már, mert felém nem ilyen.
Ja és a szexes rész, amit kénytelen voltam kitörölni... mondjuk úgy, hogy vannak dolgok, amik tényleg nem tartoznak másra, és igazából nem tudom, hogy honnan ismered a blogom, és azt sem, hogy honnan veszed a jogot arra, hogy megpróbálj megszégyeníteni azzal, hogy olyan igazságot mondasz ki, amit egyáltalán nem is kellene tudnod. Mert ez tényleg nem tartozik rád. A poén, hogy engem nem tudsz megszégyeníteni ezzel, de hát ugye nem vagyok egyedül az ügyben, és nekem fontos az a másik ember is. Ez pont olyan, hogy szinte csak jót írtam a te barátodról mindenhol... nézd csak meg. Egész eddig nem írtam róla semmi rosszat, amíg ki nem derült, hogy a hibáját az én nyakamba akarja varrni. Pedig hát tök mindegy, hogy ki a hibás, az igazság kiderült, innen már nem bűnösöket kell keresni, hanem megpróbálni menteni, amit lehet.
Nagyon átütő a cinizmusod:))) De ne felejtsd el, hogy nem ismersz engem, max véleményed lehet rólam a blogom alapján (apró részlet ez belőlem), meg egy olyan ember elmondásai alapján, aki igencsak haragszik rám, és gondolom a jó részeimet nem nagyon szokta taglalni.

kathleenkelly (törölt) 2008.06.11. 11:12:25

Figyu, itt vagyok, nyugi, látod, válaszoltam. Ha idegeskedsz, attól még nem lesz jobb semmi. Hajlandó vagyok megbeszélni bármit, de csak ha nem köpködsz, mert nem szeretem, ha nyálas a hajam.

t.i. 2008.06.11. 11:38:37

Látom elindultak a frappáns viszontválaszok... az elsimítások... jól van, remek, hajrá! De remélem a cenzúra marad!
Lehet, hogy a héten lottót is veszek!
Pl. péntek 13-án!

kathleenkelly (törölt) 2008.06.11. 11:48:36

Hát ezek itt nem érvek, így nem tudok beszélgetni. Neked a dolgok egyfélék és fekete-fehérek? Gondolod, hogy az a jó, ha bebetonozod magad a hitedbe, hogy te jól tudod, és én, akinek az életéről tulképpen szó van, én meg rosszul látom? Utálj nyugodtan, ha ettől jobban alszol, minek is néznéd meg a másik oldalt, esetleg meginogna a hited saját magadban... vagy valaki másban...
Tudod, én szeretem őt. Akármilyen hülye lehet, akármilyen szörnyű baromságokat követ is el, ha nem szeretném, akkor nem érdekelne, hogy mit tesz. Vele töltöttem a fél életem, és nagyon is jól ismerem (túl jól), és nincs szükség rá, hogy bárki is kioktasson vele kapcsolatban. Inkább szomorúnak tartom, hogy egy olyan emberrel kell itt eszmecserét folytatnom, akit még sosem láttam, és aki valamilyen furcsa módon egészen intim dolgokat tud rólam meg kettőnkről, és nem átallja ezeket itt rám dobni, mint egy szennyest. Ha valakinek joga van engem számonkérni az ő, és hidd csak el, meg is teszi.
süti beállítások módosítása