HTML

(*-*)

az enyémeknek

Friss topikok

  • Mrudi: Sziasztok! Engem Brad Blanton: Radikális őszinteség könyve miatt hozott a Google kereső ehhez a bl... (2010.10.15. 14:25) Brad Blanton: Radikális őszinteség
  • SZso: Ez csak egy részlet a könyvből, ezért nem is jó, ennél sokkal mélyebb jelentése van a szónak, amih... (2010.07.29. 11:22) lítost
  • Ede: amen (2008.06.17. 04:42) csak egy dolog állandó: a változás
  • Kathleen: Kár, hogy totál másra gondoltam:) (2008.06.12. 21:13) *-*
  • kathleenkelly (törölt): Hát ezek itt nem érvek, így nem tudok beszélgetni. Neked a dolgok egyfélék és fekete-fehérek? Gond... (2008.06.11. 11:48) sosem titok az, amit egynél több ember tud

máshol

2008.06.08. 22:25 kathleenkelly (törölt)

Na és mi van akkor, ha ez az egész csak duma, és én nem is vagyok itt, valahol máshol vagyok, egy sokkal halkabb valóságban, ahol a szavaknak szinte semmi jelentőségük, ahol a csendemmel oldom meg a nyelved, és te beszélsz, kiadod magad, mert téged nézlek végig, figyelek rád, aztán mondok valamit, amiről csak a legjobb barátunkkal szoktunk beszélni, és neked csak két lehetőséged van: megszeretsz, vagy megijedsz és elmenekülsz. Ha maradsz, akkor megláthatod a felszabadult nevetésem, és teljesen mindegy már, hogy nőt látsz bennem vagy csak a jó beszélgetőpartnert, mert közelebb jönnél, érezni akarod a nyugalmam és a melegem, és tudom, hogy mit kellene tennem, de nem bántalak, és csak akkor húzlak közelebb, ha úgy érzem: biztosan akarom.

Ez az egész itt: pótcselekvés, és alapvetően értelmetlen. Már nem akarom összekötni ezt és a valóságot, mit számít, csak pillanatnyi érzések és gondolatok, semmi jelentőségük az életem szempontjából. Persze ettől még szeretem csinálni, igazán őszinte lehetek, és leírhatok ide egy csomó olyan dolgot, amiket feleslegesen osztanék meg másokkal. Egyrészt nem értenék, másrészt minek terhelnék bárkit is ezzel a sok hülyeséggel meg nem is annyira hülyeséggel. Nekik lehetőleg csak a pozitív dolgokat mondom el, mindig kimondom a jót, hátha ők is meglátják, és csak azt sajnálom, hogy eddig még nem találtam olyan embert, aki ugyanazokat a dolgokat látná fontosnak a világból, amiket én. Kizárólag a jót akarom látni, mert minek észrevenni a rosszat, a világ mindenhol ugyanolyan, belül kell boldognak lenni, és ezt átadni. Ha megy.

Valahol elér a vád, hogy csak magamról beszélek mindig, de ez is csak itt van így, az egoizmusom megértési kényszer, és talán el is múlik majd, és akkor megint olyan leszek, mint régen, amikor a másik volt az egyetlen, aki számít. Aztán csak blablabla...

És ezek a szavak is csak azért jönnek ki, mert nincs, aki mellett hallgathatnék.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kathleenkelly.blog.hu/api/trackback/id/tr56510360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thug life 2008.06.09. 05:32:02

szia jucus,

te képzeld eszembe jutott h én régen olvastam vmi olyat h a mester és tanítványa közötti kapcsolat mindig kétirányú; a mester is tanul a tanítványától, nemcsak az tőle. így ennek szellemébe az jutott eszembe, h megosztom veled gondolataimat jelen bejegyzésedről.
"És ezek a szavak is csak azért jönnek ki, mert nincs, aki mellett hallgathatnék."
tudod jucus, igazán nem volt szép dolog tőled, h visszautasítottál amikor a segítségedet kértem, sőt még írtál is ide a blogbejegyzést arról, h őrült vagyok:(
node, nem baj. én tiszteletben tartom, h nem akarsz a szellemi vezetőm lenni, és amúgyis találtam mást, aki segít nekem jóemberré válni. idézek is tőle valamit, mert pont ideillik:
"amikor velem beszélgetsz nem fenyeget semmiféle veszély, mert nekem nincsenek elvárásaim. nem akarlak különféle elképzelésekbe passzírozni, számomra érdekesebb figyelni a másik belső ritmusát ami szerint mozog, beszél, gondolkodik. a legtöbb amit egymásért tehet két ember, hogy meghallgatja egymást. ennyit én is fel tudok ajánlani. lehet, hogy szimplának hangzik, de én a legnehezebb dolgok egyikének tartom ezt.őszintén beszélni, és a másikat figyelmesen meghallgatni. hiszen a legtöbb kapcsolatodban igyekszel hozni a mások által elvárt standardokat attól függően hogy milyen viszonyban vagy velük. valami olyasmire gondolok, hogy én azt szeretem, hogyha úgy beszél hozzám valaki, mintha saját magához beszélne akkor, amikor teljesen egyedül van."
neked pedig jucus már azelőtt elvárásaid vannak az emberek felé, mielőtt egyáltalán akár csak egy mondatot is beszéltél volna velük. mert pont az nincs meg benned ami az egésznek a lényege lenne, az önismeret ,önmagad elfogadása, és az ezzel "járó" természetesség ,és nyitottság:)
nehéz és nem is lehet igazán véleményt alkotni arról aki nem őszinte. ha magával szemben nem az, nyilvánvalóan másokkal szemben sem. persze lehet így is kialakítani emberi kapcsolatokat, csakhát ami eleve egy korhadó alapra épül az biztos összeomlik. a kérdés csak az, h mikor.
ezért igaz az előző bejegyzésedben az a mondás vagy mi, h "az emberek reménytelenek". szerintem ez 99%ban igaz is. rád mindenképp:)

kathleenkelly (törölt) 2008.06.09. 08:05:59

Elfelejted, hogy te meg én honnan indultunk és hova akarsz velem eljutni... egyáltalán nem ismersz, arra használsz, hogy belém töröld a lábad, és már az első alkalommal is ezt tetted, anélkül, hogy bármit is tudtál volna rólam, szimpla rosszindulatból. Nem hiszem, hogy bármivel is tartoznék neked, sőt... és ezért nem lehet köztünk soha semmi normális, mivel köztünk sosem lehet egyenrangú kapcsolat azok miatt, amik már megtörténtek. Ahhoz, hogy elölről kezdhessük, nagyon durván kéne bántanom téged, és amikor már kiegyenlítettem, akkor lehetne tiszta lapot nyitni. (Vagy neked kéne tiszteletet érezned önmagadtól, csak hát ugye ez nincs meg, mint tudjuk:) És én nem bírlak hozzád illő keménységgel bántani téged, hiába szeretném néha. Örülök, ha tényleg találtál valakit, aki segít neked, remélem, hogy meglátod majd a határt, amit nem léphetsz át ahhoz, hogy a kapcsolatotok megmaradhasson és építhessen. (Már persze, ha ez nem egy könyvből vett idézet:)
Tisztában vagyok vele, hogy ha nem ezen a hülye cseten vagyunk, akkor sokminden másképp történik, más embernek látnánk egymást, de én nem vagyok pszichológus, és igazából nem bánom, hogy nem derült ki egyszercsak egy barátomról, hogy milyen ember is valójában.
Különben vicces az idézeted, mert általában én is ezt teszem, de egy olyan kapcsolatban, ahol a bizalom maximálisan hiányzik már, nem tehetek semmit. Így is túl őszinte vagyok még mindig... de nyilván nem engedlek túl közel, hiszen kizárólag bántani tudsz. Figyelem, hogy mit csináltok naphta barátoddal és döbbenetes, hogy mindig újra és újra kényszert éreztek, hogy belém rúgjatok, és az egyetlen lehetőségem a nyugalomra, ha hasonló módon reagálok (vagy ha sosem beszélek veletek, de hát kissé be van zárva ez a csoport is, és én is szeretek itt beszélni).
Nem gondolom, hogy az emberek reménytelenek lennének. Vannak, akik azok, és főleg: van olyan, akivel szemben igencsak megnézi az ember, hogy mekkora áldozatot érdemes hozni azért, hogy javulhasson a helyzete.
És ami szerintem a legfontosabb: elfelejted, hogy hol vagyunk. Ez nem a valóság, ezek nem valós problémák, itt nem léteznek valódi kapcsolatok, a beszélgetések is egy egészen más ritmusban zajlanak, ez az egész egy, a valóságtól igencsak elrugaszkodott világ. És ami szerintem a legrosszabb benne: mivel itt mindent szabad, ezért, akiben megvan a hajlam, az meg is tesz minden rosszat, amit csak bír, míg az életben nem merné, ezért a valóságban a kapcsolatai tovább működhetnek. Viszont éppen ezért szeretek itt megismerni embereket, sokkal hamarabb kiderül a valódi énjünk, a legszebb és a legcsúnyább arcuk, kinek melyik a domináns.

thug life 2008.06.09. 09:27:35

"Elfelejted, hogy te meg én honnan indultunk és hova akarsz velem eljutni..." - már az első mondatoddal megfogtál jucus..
én arra sem emlékszem, h elfelejtettem vmit.. honnan indultunk?? és hova akarok én veled eljutni? ez így.. á, hagyjuk. (azt azé megjegyzem, h kocsikázni nem szeretek, ha érted mire gondolok..)
szerintem meg a cset meg a net is ugyanúgy a valóság része, nem egy különálló világ. bár nyilván könyebb ezt gondolni.
ez viszont igazán mély emberismeretre vall: "Viszont éppen ezért szeretek itt megismerni embereket, sokkal hamarabb kiderül a valódi énjünk"
van ám azé egy magasb szint is jucus. mikor az ember nem játssza meg magát, közegtől függetlenül önmagát adja.
szóval a cset egy hülye példa, mert ugyanúgy egy élő, lélegző ember ül a gép mögött. szal ha elvileg itt mindent "szabad" akkor a "valódi" életben is, az eszközök valószínűleg is mások. és pont ezt írtam neked jucus, visszautalok most erre:"míg az életben nem merné, ezért a valóságban a kapcsolatai tovább működhetne", na szóval ezt írtam: "ami eleve egy korhadó alapra épül az biztos összeomlik. a kérdés csak az, h mikor."

ui : nem könyvből idéztem. nem olvask én má régóta jucus, mer minek?:)
süti beállítások módosítása