HTML

(*-*)

az enyémeknek

Friss topikok

  • Mrudi: Sziasztok! Engem Brad Blanton: Radikális őszinteség könyve miatt hozott a Google kereső ehhez a bl... (2010.10.15. 14:25) Brad Blanton: Radikális őszinteség
  • SZso: Ez csak egy részlet a könyvből, ezért nem is jó, ennél sokkal mélyebb jelentése van a szónak, amih... (2010.07.29. 11:22) lítost
  • Ede: amen (2008.06.17. 04:42) csak egy dolog állandó: a változás
  • Kathleen: Kár, hogy totál másra gondoltam:) (2008.06.12. 21:13) *-*
  • kathleenkelly (törölt): Hát ezek itt nem érvek, így nem tudok beszélgetni. Neked a dolgok egyfélék és fekete-fehérek? Gond... (2008.06.11. 11:48) sosem titok az, amit egynél több ember tud

szeretkezés vagy dugás, avagy miért is nem mindegy, hogy milyen érzésekkel

2008.06.10. 20:59 kathleenkelly (törölt)

 A legszomorúbb a végén a szex volt. Nagyon gyakran kívántál, szorosan öleltél, mintha ezzel akarnál megint magadhoz kötni, visszaszerezni, megtettél mindent, hogy nekem jó legyen, és a testem élvezte is... de nem volt elég. Minden alkalommal sírtam utána, sirattam az elveszett szerelmet, a sok évet, az önzetlen adni akarást, a tudatot, hogy örökké tart, az érzést, hogy te meg én egyek vagyunk, és a tévhitet, hogy bármit megtennénk egymásért. Aztán mikor rájöttél, hogy azért sietek mindig a fürdőszobába, hogy ne lásd az arcom, akkor nem tudtad megállni és megkérdezted közben: ugye most nem fogsz sírni. De hogy mondhattam volna bármit is, és tudtad, hogy nem fogok hazudni most sem, és akkor te sírtál, talán akkor adtad fel először. 

Észrevetted már, hogy mit is veszítettünk el?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kathleenkelly.blog.hu/api/trackback/id/tr41513686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kathleenkelly (törölt) 2008.06.10. 23:15:22

És mondd csak te, aki szerint ez nevetségesen gyerekes, belegondoltál már abba, hogy mennyire szánalmasan üres az életed? Hogy mit veszítettél el valószínűleg már nagyon fiatalon?
süti beállítások módosítása