HTML

(*-*)

az enyémeknek

Friss topikok

  • Mrudi: Sziasztok! Engem Brad Blanton: Radikális őszinteség könyve miatt hozott a Google kereső ehhez a bl... (2010.10.15. 14:25) Brad Blanton: Radikális őszinteség
  • SZso: Ez csak egy részlet a könyvből, ezért nem is jó, ennél sokkal mélyebb jelentése van a szónak, amih... (2010.07.29. 11:22) lítost
  • Ede: amen (2008.06.17. 04:42) csak egy dolog állandó: a változás
  • Kathleen: Kár, hogy totál másra gondoltam:) (2008.06.12. 21:13) *-*
  • kathleenkelly (törölt): Hát ezek itt nem érvek, így nem tudok beszélgetni. Neked a dolgok egyfélék és fekete-fehérek? Gond... (2008.06.11. 11:48) sosem titok az, amit egynél több ember tud

helyzet

2007.12.04. 16:49 kathleenkelly (törölt)

Reggel sikerült úgy megcsúszni a kocsival, hogy majdnem karamboloztunk, utána úgy összevesztem Takyval, hogy ez végképp betette a kaput, majd délután jött a levél, hogy a találkozás megint csúszik... most akkor ez egy rossz nap?:)

Úgy döntöttem, hogy nem. Mert igaz, hogy amikor megcsúsztunk, akkor szörnyen féltem, főleg, hogy mögöttem ültek a fiaim... csak pörögtünk az úton, mint valami hülye körhinta. Utána még órákig remegett a kezem, de amikor visszafele mentem az úton, akkor láttam, hogy másnak nem volt ekkora szerencséje, és ugyanazon a helyen valaki szembe is jött, így aztán az a másik a mentőben átkozhatta ezt a napot. A Takyval való veszekedésben az volt a jó, hogy végre annyira megharagudtam, hogy pontot tettem egy évek óta tartó savanyú állapot végére. Igaz, hogy majdnem megvert, de csak majdnem:) És mostantól minden más lesz, azt fogja kapni tőlem, amit érdemel, vagyis semmit.

Az, hogy elmarad ez a nagyon fontos találkozó... mi is ebben a jó? Semmi:D Talán csak az, hogy Dávid két héttel hamarabb megszabadul a fájdalomtól. Na és eszembe jutott, amit a második anyám számolt ki nekem: ez az év lesz a mélypont az életemben. Csak jövőre kezd emelkedni megint, és onnantól újra boldog leszek, ahogy régen is. Remélem, hogy igaza van:) Még ha nem is hiszek a számmisztikában....:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kathleenkelly.blog.hu/api/trackback/id/tr35252304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bianka 2007.12.05. 10:53:47

Juj Nekem is számolhatna valami JÓT :)
süti beállítások módosítása