HTML

(*-*)

az enyémeknek

Friss topikok

  • Mrudi: Sziasztok! Engem Brad Blanton: Radikális őszinteség könyve miatt hozott a Google kereső ehhez a bl... (2010.10.15. 14:25) Brad Blanton: Radikális őszinteség
  • SZso: Ez csak egy részlet a könyvből, ezért nem is jó, ennél sokkal mélyebb jelentése van a szónak, amih... (2010.07.29. 11:22) lítost
  • Ede: amen (2008.06.17. 04:42) csak egy dolog állandó: a változás
  • Kathleen: Kár, hogy totál másra gondoltam:) (2008.06.12. 21:13) *-*
  • kathleenkelly (törölt): Hát ezek itt nem érvek, így nem tudok beszélgetni. Neked a dolgok egyfélék és fekete-fehérek? Gond... (2008.06.11. 11:48) sosem titok az, amit egynél több ember tud

szerelmeim

2008.04.21. 12:19 kathleenkelly (törölt)

Meggyűlöltem a szavakat miattad. Megtanultam a veszélyt, amit a különbség jelent. Mondasz nekem valamit, és számodra csak egy dolog, ami kijön a szádból. Vagy ami még rosszabb néha... ott, akkor, abban a pillanatban igaz, és érzelem is van mögötte. Csak hát beteg vagy, így ez az érzelem csak egy percig tart. Én nem vagyok sem beteg, sem gerinctelen, és nem veszlek semmibe, ha én mondok valamit, akkor az úgy van. A változáshoz bennem sok időre és komoly külső okora van szükség.

Szeretném hinni, hogy nem érted. Felmentenélek megint.  

 

 

 

 

 

"olyan helyen voltam benned, ami nekem nagyon hiányzik 
bármit megtettem volna, hogy visszamehessek  
de te már nem akarsz engem oda beengedni" 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kathleenkelly.blog.hu/api/trackback/id/tr23435222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása