HTML

(*-*)

az enyémeknek

Friss topikok

  • Mrudi: Sziasztok! Engem Brad Blanton: Radikális őszinteség könyve miatt hozott a Google kereső ehhez a bl... (2010.10.15. 14:25) Brad Blanton: Radikális őszinteség
  • SZso: Ez csak egy részlet a könyvből, ezért nem is jó, ennél sokkal mélyebb jelentése van a szónak, amih... (2010.07.29. 11:22) lítost
  • Ede: amen (2008.06.17. 04:42) csak egy dolog állandó: a változás
  • Kathleen: Kár, hogy totál másra gondoltam:) (2008.06.12. 21:13) *-*
  • kathleenkelly (törölt): Hát ezek itt nem érvek, így nem tudok beszélgetni. Neked a dolgok egyfélék és fekete-fehérek? Gond... (2008.06.11. 11:48) sosem titok az, amit egynél több ember tud

daloló

2008.04.26. 13:29 kathleenkelly (törölt)

Most, hogy elkezdtem kórusba járni, kezd visszatérni a régi hangom is. A próbákon elöl ülök, pont középen (mezzo sajna, úgy tűnik a kor elvette tőlem a legmagasabb hangjaimat, vagy legalábbis már nem esik jól kiénekelni őket), és bár a hamis hangok is elérnek, sokkal fontosabbak nekem azok a pillanatok, amikor az összhangzat tökéletes. Ezt az érzést nem tudom megfogalmazni. Lebegés, behunyom a szemem és élvezem, ahogy az arcüregemben, az orromban és a hangszálaimon képződik a saját énekem, a fülemben pedig összegyűlik az összes többivel. Nem is véletlen, hogy nagyon jó a közösség, egy ilyen próba után csak nevetni lehet, tele vagyunk endorfinnal, én pedig csak azért nem ugrálok hazáig, mert elég meredek az utcánk és csúszós a macskakő (na jó, meg azért, mert 33 évesen nem árt már felnőttnek látszani, bár ebben nem vagyok teljesen biztos:).

Így aztán elővettem a régi kazettáimat, és a mai palacsintasütés közben megint együtt énekeltem Barbra Streisanddal (meg a gyerekekkel), persze a technikáját szinte lehetetlen követni, mert hibátlan, de azért élveztem, ahogy a tüdőm kitágul, a vérem máshogy folyik, és valahogy minden sokkal szebbnek és könnyebbnek tűnik. Kémia:) Mint a szerelem.

 

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kathleenkelly.blog.hu/api/trackback/id/tr49443064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bianka 2008.04.27. 11:22:51

szerencsés vagy :)

Kathleen 2008.04.27. 17:58:49

tudom:)
süti beállítások módosítása