HTML

(*-*)

az enyémeknek

Friss topikok

  • Mrudi: Sziasztok! Engem Brad Blanton: Radikális őszinteség könyve miatt hozott a Google kereső ehhez a bl... (2010.10.15. 14:25) Brad Blanton: Radikális őszinteség
  • SZso: Ez csak egy részlet a könyvből, ezért nem is jó, ennél sokkal mélyebb jelentése van a szónak, amih... (2010.07.29. 11:22) lítost
  • Ede: amen (2008.06.17. 04:42) csak egy dolog állandó: a változás
  • Kathleen: Kár, hogy totál másra gondoltam:) (2008.06.12. 21:13) *-*
  • kathleenkelly (törölt): Hát ezek itt nem érvek, így nem tudok beszélgetni. Neked a dolgok egyfélék és fekete-fehérek? Gond... (2008.06.11. 11:48) sosem titok az, amit egynél több ember tud

Hogyan múlhat el az, ami nincs?

2008.04.28. 15:06 kathleenkelly (törölt)

Na szóval, nem elég már a gyaloglás, mert hatalmas távolságokat kell megtennem, hogy el is fáradjak. Anna biciklit ajánlott, de sosem szerettem, mert ugyan nem esek le, de örömet se okoz. Lehet, hogy megszoknám, de akkor eszembe jutott, hogy van nekem egy vadiúj görkorcsolyám, amit összesen egyszer vettem fel, éppen azelőtt, hogy az életem fizikailag is összegubancolódott volna. Ma reggel betettem a kék zsákomba, és lesétáltam a bicikliút legelhagyatottabb részére. Átöltöztem, és ekkor kiderült, hogy nem is olyan elhagyatott ez az út. Egy kocsi jött. Ott állok koriban, kb egy lépést se tudok tenni semerre, ő elmegy mellettem és vigyorog. Hosszú hajú srác, nagyjából ennyit látok belőle, nem figyelek rá igazán. Csakhogy megfordul és visszajön. Na most már... nem tudom, mások hogy vannak vele, de én nem igazán kedvelem, ha tudás nélküli görkorcsolyázós helyzetben próbálnak felcsípni. Hát nem mosolyogtam (mondjuk amúgy se szoktam:), köszönt és elment. Na végre, lehet bénázni. Egész jól ment, el nem estem, csak a sikítozós, integetős-karlóbálós figuráig jutottam, és volt néhány pillanat, amikor éreztem, hogy igen, ez az. Ebből is három  hetet adok magamnak, hátha megszokássá válik, és talán még élvezni is fogom. Na meg... érzem, hogy a fenékizmaimat használtam. Hú, de csinos leszek:)

Aztán csak feküdtem a focipályán a fűben, olvasni próbáltam, de a gondolataim megint ezerfelé repkedtek. Föld- és fűszag, madárcsicsergés, autózúgás, mondatok egy levélből, könyvek címei, szines betűk, Anna szája, ahogy beszél, Batyu, pók szalad át a kezemen, égeti a nap a vádlim, válaszolnom kell arra a levélre, nem akarok többet kapni, kikapcsolt telefon...

Bekezdés figyelem nélkül (nem akarom elveszíteni a megértés és rátalálás örömét):

"Ma úgy járnánk ifjúságunk színhelyén, mint valami utazók. Elégettek bennünket a tények. Olyan megkülönböztetéseket ismerünk, mint a kereskedők, és olyan szükségességeket, mint a mészárosok. Nem vagyunk gondtalanok többé - félelmesen közömbösek vagyunk. Ott leszünk, ha élünk, de fogunk-e élni?

Elhagyatottak vagyunk, akár a gyermek, és tapasztaltak, mint az öregember. Durvák, szomorúak és felületesek vagyunk - azt hiszem, el vagyunk veszve."

Végül a srác visszajött. Szerdára randit kért, és mivel megfogadtam, hogy mindenkinek adok egy lehetőséget, igent mondtam. Mikor elhajtott, próbáltam nem a szemeire gondolni. Kibaszott ocsmány pillantás, mind tárgynak lát, csak egy női test, amibe jó lenne beleélvezni. Gyűlölöm ezt az undorító szart.

(Nem igaz, hogy nem akarok több ilyen levelet kapni. Csak szeretném, hogy ne akarjak több ilyen levelet kapni.

Aztán megírtam a választ. Aztán kitöröltem a választ. Várni kell még. Hogyan múlhat el az, ami nincs? Ja, és aztán elküldtem a választ:)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kathleenkelly.blog.hu/api/trackback/id/tr31445507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thuglife 2008.04.29. 02:32:27

a randihiéna:
aki előre megfontolt szándékkal randizik sorozatban, tudva magáról azt, hogy abszolút nem akar maga mellé senkit, nincsenek kapcsolatkialakítási szándékai, de találkozgat, mert addig sem unatkozik, hisz beszélgethet, kiruccanhat otthonról, eljátszhatja a királylányt, megtapasztalhatja szinte minden este a különböző pasik kézelfogható rajongását, ami erőteljesen simogatja fals hiúságát. Gusztustalan, mert tudatosan teszi ezt, senkinek nem mondja el önző motívációit, így a gerinctelen viselkedése és randi utáni szó nélküli eltűnése (nem veszi fel a telcsit, nem válaszol) a pasikat frusztrálja - indokolatlanul.

Kathleen 2008.04.29. 07:49:16

Na ez az, aki nem én vagyok. Társat keresek, és mivel tudom, hogy kb bárkit meg tudnék szeretni, ezért nagyon megnézem, hogy ki lesz az, akinek ezt megengedem. Egy olyan ember, akitől nem kell félnem, és aki legalább kb megfelel annak, amit szeretnék.
Szerencsére hamar döntök, ezért adok mindenkinek egy lehetőséget. Szerintem kb két óra alatt be lehet gyűjteni egy emberről az igazán lényeges információkat, leginkább azt, hogy mit érzek a közelében. Mivel mindig hallgatok a megérzéseimre, ezért nekem ennyi elég is. És igen, azonnal közlöm is a végeredményt, sosem hagyok okot kételkedésre, felesleges várakozásra. Ennél tisztességesebben csak akkor járhatnék el, ha egyetlen esélyt se adnék nekik, de akkor nem sok esélyem lenne párt találni.

Ede 2008.04.29. 17:57:08

Miért nem szoktál mosolyogni, Kathleen?

thuglife 2008.04.29. 18:16:36

"Végül a srác visszajött. Szerdára randit kért, és mivel megfogadtam, hogy mindenkinek adok egy lehetőséget, igent mondtam. Mikor elhajtott, próbáltam nem a szemeire gondolni. Kibaszott ocsmány pillantás, mind tárgynak lát, csak egy női test, amibe jó lenne beleélvezni. Gyűlölöm ezt az undorító szart."
szóval megint csak magyarázod a bizonyítványod. ha meg már tiszességről esett szó, akkor illetve volna közölnöd az arcával h van két gyereked, nem?
kb sikítva menekült volna. mondjuk majd így is fog ha elbeszélget veled egy kicsit:D

kathleenkelly (törölt) 2008.04.29. 19:10:13

Ede, nem szoktam mosolyogni akkor, amikor fel akarnak szedni az utcán, egész egyszerűen azért, mert az ilyen pasikban alapból nem bízom (szerintem jogosan:), és ezzel is azt mutatom nekik, hogy jobb lesz, ha békénhagynak. Meg mondjuk nem szoktam csak úgy megelőlegezve mosolyogni idegen emberekre. Rajtam mindig látszik, hogy mit érzek, és bizony a mosolyom személyreszólóan csak olyanoknak jár, akiket szeretek, vagy úgy tűnik, hogy szeretni fogok. Viszont nagyon sokat mosolygok, amikor nem emberekről van szó, csak úgy bele a világba, mivel alapból derüs emberke vagyok.

Xyr, próbálok neked emberi hangnemben válaszolni, annak ellenére, hogy a stílusodtól az öngyilkosság gondolata fordul meg bennem...
Te ha megbeszélsz egy randit egy totál idegen emberrel, akkor már mindent tudsz róla? Mert szerintem kb semmit, legalábbis egy ilyen utcánfelszedős esetnél. Épp erről szól a találkozás, hogy az ember elmeséljen magáról ilyeneket. És hiába próbálod belémbeszélni, nem fogok neki hazudni, nem fogom átverni semmilyen szempontból, és biztosan a tudomására hozom majd (de legalábbis észre fogja venni:), hogy nem vagyok könnyen kapható, ha csak szexre hajt, akkor máshol kell keresgélnie. De igenis szörnyűnek tartom azt, hogy majdnem biztosan erről van szó, egy férfi, aki simán leszólít egy nőt az utcán (főleg egy olyat, aki láthatóan nem nagyon akarja ezt, vagyis egy olyat, mint én:), valószínűleg nem feleséget keresgél ezen a módon, és gondolom én vagyok a kétezredik, akivel megpróbálkozott. Biztosan nemet mondtam volna neki (ugyanúgy, ahogy az összes elődjének:), ha nem fogadtam volna meg, hogy mindenkinek adok egy lehetőséget. Érted már?:) Na és ha elmenekül tőlem azért, aki vagyok, jól teszi. Eddig erre még nem volt példa, de hát ki tudja...:)

Bianka 2008.04.29. 20:43:45

Kath jó társaság, és szokott mosolyogni is :)

Ede 2008.04.30. 02:01:04

...akkor megnyugodott háborgó lelkem. :)
süti beállítások módosítása