HTML

(*-*)

az enyémeknek

Friss topikok

  • Mrudi: Sziasztok! Engem Brad Blanton: Radikális őszinteség könyve miatt hozott a Google kereső ehhez a bl... (2010.10.15. 14:25) Brad Blanton: Radikális őszinteség
  • SZso: Ez csak egy részlet a könyvből, ezért nem is jó, ennél sokkal mélyebb jelentése van a szónak, amih... (2010.07.29. 11:22) lítost
  • Ede: amen (2008.06.17. 04:42) csak egy dolog állandó: a változás
  • Kathleen: Kár, hogy totál másra gondoltam:) (2008.06.12. 21:13) *-*
  • kathleenkelly (törölt): Hát ezek itt nem érvek, így nem tudok beszélgetni. Neked a dolgok egyfélék és fekete-fehérek? Gond... (2008.06.11. 11:48) sosem titok az, amit egynél több ember tud

Églantine

2008.05.01. 20:26 kathleenkelly (törölt)

Megvaaan:) Újra olvashatom és baromi jó, a hangulata... nem is tudom most megfogalmazni, majd egyszer beteszem ide, amikor menni fog. Díva vagy, ha férfi lennék egyszerre félnék tőled, utálnálak és kívánnálak.

Amikor jelentkeztél arra gondoltam, hogy talán megtudom, ki is vagy valójában. Az egyik felem akarta, de a másik nagyon nem. Elveszítenék mindent az arcoddal és a neveddel. Így elképzelhetlek, ahogy ülsz a bicikliden a franciás ruhádban, a szoknyád alatt mintás harisnya, egészen nő vagy, megközelíthetetlen és derüs, a fejedben ezek a szóképek és rövid lényegkiemelések, álmok

"tőled nem szabad félni - tőled menekülni kell"

Tudtam, hogy ez lesz, megváltoztatsz bennem gondolatokat, csak ki kell venni bizonyos szavakat, meghagyni a minimumot, de ez nem én vagyok, tiszta önátadás, ez vagyok én, játék nélkül, de jó is az a játék, de miért dugjam el az érzelmeim, csak az elején kell, később már úgyis mindegy, mert csak szeretni kell, ezért tartott neked rövid ideig, ezért nem tudtad megtartani őt, mert át kell alakulni titokzatos démonból imádnivaló asszonnyá, kurva lehetsz, de csak neki, feleség légy és add meg neki magad, vagy menj tovább és tovább és tovább.

Kvimbi koncertre akarok menni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kathleenkelly.blog.hu/api/trackback/id/tr80450295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása