HTML

(*-*)

az enyémeknek

Friss topikok

  • Mrudi: Sziasztok! Engem Brad Blanton: Radikális őszinteség könyve miatt hozott a Google kereső ehhez a bl... (2010.10.15. 14:25) Brad Blanton: Radikális őszinteség
  • SZso: Ez csak egy részlet a könyvből, ezért nem is jó, ennél sokkal mélyebb jelentése van a szónak, amih... (2010.07.29. 11:22) lítost
  • Ede: amen (2008.06.17. 04:42) csak egy dolog állandó: a változás
  • Kathleen: Kár, hogy totál másra gondoltam:) (2008.06.12. 21:13) *-*
  • kathleenkelly (törölt): Hát ezek itt nem érvek, így nem tudok beszélgetni. Neked a dolgok egyfélék és fekete-fehérek? Gond... (2008.06.11. 11:48) sosem titok az, amit egynél több ember tud

jaaaaaj

2008.05.04. 12:53 kathleenkelly (törölt)

Úgy repültem, mint a madár,
Pedig szárnyam sincsen.
Virágot is hoztam neked,
Pedig kertem sincsen.

Szeretet az én szárnyam,
Szívem az én kertem,
Anyák napján köszöntelek
Édesanyám, lelkem.

Domek a lépcsőn ülve mondta el, kicsi kezével mutatta a szavakat: repül, virágot hoz, kis tenyere felfelé a kert, édesanyám lelkem ölelésre tárva.

________________________________________________________

- Boldog anyák napját.
- Ó köszönöm, nagyon szép ez a sárgarózsa-csokor.
- Anyu.
- Hm?
- Mit szólnál hozzá, ha megölelnélek?
- Hát gyere:)
.......
- Anyu.
- Hm?
- Elmondok neked valamit.
- Mondj.
- A keri temetésén tört el bennem végleg az, hogy megpróbáljak veled bármiféle szeretetkapcsolatot létesíteni.
- De hát az tizenöt éve volt.
- Igen. Nagyon sírtam, megpróbáltalak megölelni, de te ellöktél és elfordultál.
- Nem is voltam magamnál, oda se mentem a sírhoz, nem emlékszem erre.
- Én se mentem oda a sírhoz, de ez mindegy. Jobban fájt, amit te tettél, mint az egész temetés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kathleenkelly.blog.hu/api/trackback/id/tr90453209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása