HTML

(*-*)

az enyémeknek

Friss topikok

  • Mrudi: Sziasztok! Engem Brad Blanton: Radikális őszinteség könyve miatt hozott a Google kereső ehhez a bl... (2010.10.15. 14:25) Brad Blanton: Radikális őszinteség
  • SZso: Ez csak egy részlet a könyvből, ezért nem is jó, ennél sokkal mélyebb jelentése van a szónak, amih... (2010.07.29. 11:22) lítost
  • Ede: amen (2008.06.17. 04:42) csak egy dolog állandó: a változás
  • Kathleen: Kár, hogy totál másra gondoltam:) (2008.06.12. 21:13) *-*
  • kathleenkelly (törölt): Hát ezek itt nem érvek, így nem tudok beszélgetni. Neked a dolgok egyfélék és fekete-fehérek? Gond... (2008.06.11. 11:48) sosem titok az, amit egynél több ember tud

keresem tovább

2008.01.31. 21:37 kathleenkelly (törölt)

Furcsa dolog az érdeklődés. Rá kellett jönnöm, hogy engem elég kevés dolog és kevés ember érdekel igazán. Nem vagyok jó beszélgetőpartner, mert nem szólok hozzá olyan témákhoz, mint hogy mi volt az ebéd, mit csináltál tegnap, jól vagy-e (kivéve, ha okom van aggódni), és pletykálni se szeretek. Viszont, ha valaki felkelti a figyelmem... akkor minden érdekel, amit mondani akar, vagy ami őt foglalkoztatja. Ezek az emberek sosem beszélnek az általam unalmasnak tartott témákról, ők is feleslegesnek tartják a mindennapi élet ilyen szintű kitárgyalását, inkább mesélnek az éppen olvasott könyvükről, vagy elmondják egy fontos gondjukat, amit meg szeretnének oldani, de a legjobban azokat az embereket szeretem, akik jól és sokat beszélnek önmagukról. Ha valaki így kiönti magát, és ezt az általam szeretett mélységben teszi (vagyis van benne hova lemenni), máris megnyert magának. Egy ilyen emberben semmi sem üres, minden, ami érdekli, tartalmaz valami "mást", így nekem is sok újat mondhat.

A beat-nemzedékről kezdtem most olvasni, és szíven ütött, hogy én is pontosan ide tartozom. Ez egy másik földrész általam szinte egyáltalán nem ismert gondolkodásmódja és embertípusa, mégis pont ugyanazok a dolgok és ugyanolyan módon foglalkoztatnak engem is... 50 évvel lemaradva tőlük. Elöljáróban egy mondat:

"hiányérzet; a hiánya valaminek, amiről jobbára csak azt tudják, hogy a valóságban nem található"

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kathleenkelly.blog.hu/api/trackback/id/tr33320197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

narancsrost 2008.02.01. 11:25:39

Melegen ajánlom Jimet meg Aaallent. Jó pasik ;) egyébkétn meg: "egyedül az elviselhetetlen hgyo semmi sem elviselhetetlen" csak hiányérzethez felötlött

Kathleen 2008.02.02. 07:43:14

Hát lehet, hogy nem elviselhetetlen, vagyis bele nem hal az ember... csak nagyon lassan.
süti beállítások módosítása