HTML

(*-*)

az enyémeknek

Friss topikok

  • Mrudi: Sziasztok! Engem Brad Blanton: Radikális őszinteség könyve miatt hozott a Google kereső ehhez a bl... (2010.10.15. 14:25) Brad Blanton: Radikális őszinteség
  • SZso: Ez csak egy részlet a könyvből, ezért nem is jó, ennél sokkal mélyebb jelentése van a szónak, amih... (2010.07.29. 11:22) lítost
  • Ede: amen (2008.06.17. 04:42) csak egy dolog állandó: a változás
  • Kathleen: Kár, hogy totál másra gondoltam:) (2008.06.12. 21:13) *-*
  • kathleenkelly (törölt): Hát ezek itt nem érvek, így nem tudok beszélgetni. Neked a dolgok egyfélék és fekete-fehérek? Gond... (2008.06.11. 11:48) sosem titok az, amit egynél több ember tud

már megint vége van valaminek

2008.04.01. 18:07 kathleenkelly (törölt)

Ma elhoztam mindent a régi házból. Valószínűleg évekig nem megyek majd arra, hiszen nincs miért, ezért elbúcsúztam a kerttől, a kutyáktól, a fürdőben az üstököstől, nagyapától, aki még mindig az alsó polcon van a sötét szoba hátsó sarkában a tortásdobozban, meg a szfinxtől, amit Görögországból hoztunk (pedig én nem is azt akartam). Nehéz elengedni hiába nem lakom már ott jó ideje, hiába vannak egy másik lány holmijai a mosógépen (meg mindenhol:). Mivel nem változott semmi, olyan érzés, mintha valami, ami belőlem született, örökre elmúlna. Felépítettem ugyan egy új életet, de még nem vagyok benne igazán boldog, minden idegen - ami jó, mert újdonság, és rossz, mert bizonytalan. Teljesen egyedül vagyok, ráadásul két gyerek élete is tőlem függ. Most először érzem, hogy szeretnék inkább újra kamasz lenni, iskolába járni, igaz, hogy akkor is csak látszat volt a biztonság, de ez nem tudatosult, nem volt bennem szorongás a holnap miatt. Jaj csak elfáradtam, ezért lehet ez:) Hiszen nincs mitől félni, mindenünk megvan, és holnap is minden rendben lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kathleenkelly.blog.hu/api/trackback/id/tr40406889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása