HTML

(*-*)

az enyémeknek

Friss topikok

  • Mrudi: Sziasztok! Engem Brad Blanton: Radikális őszinteség könyve miatt hozott a Google kereső ehhez a bl... (2010.10.15. 14:25) Brad Blanton: Radikális őszinteség
  • SZso: Ez csak egy részlet a könyvből, ezért nem is jó, ennél sokkal mélyebb jelentése van a szónak, amih... (2010.07.29. 11:22) lítost
  • Ede: amen (2008.06.17. 04:42) csak egy dolog állandó: a változás
  • Kathleen: Kár, hogy totál másra gondoltam:) (2008.06.12. 21:13) *-*
  • kathleenkelly (törölt): Hát ezek itt nem érvek, így nem tudok beszélgetni. Neked a dolgok egyfélék és fekete-fehérek? Gond... (2008.06.11. 11:48) sosem titok az, amit egynél több ember tud

0523

2008.05.23. 09:54 kathleenkelly (törölt)

"valahogy azt súgja az ösztönöm:

jobb, ha magamba költözöm"

 

Na ezt inkább elhalasztom. Addig is felpróbáltam az összes ruhám, ami nyári vizsgára + balkán táncházba + Kaukázus koncertre illik, mivel lehet, hogy haza se jövök közben. Hatalmas űr van a ruhatáramban, látszik, hogy utálok vásárolni... a végső döntés: brokkolikrémleves-színű szoknya, fehér testhezálló top és egy kék blúz. A blúzt oldalt felszakítottam a varrás mellett, hogy inkább csak plusz legyen, így aztán lesz is rajtam ruha meg nem is:) Lehet, hogy az egészet fel kéne hasogatni ujjnyi széles csíkokra... na még meggondolom. Nem akarok fölnőttnek látszani.

 

Közben Hobo azt énekli, hogy "ne engedd kockára préselni a fejed, menj mindig külön, utad válaszd magad, soha ne menetelj, így lehetsz csak szabad".

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kathleenkelly.blog.hu/api/trackback/id/tr48483560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hallgass megérzéseidre · http://www.eletem.hu 2008.05.24. 20:33:53

kuruc.info/r/7/25167/

Ez egy elég jól sikerült cikk, ami talán egy utat mutat arra, hogy mit is kellene az olyan értelmi képességekkel megáldott embereknek csinálni, mint amilyen például Te is vagy...

kathleenkelly (törölt) 2008.05.25. 11:35:33

Kicsi pont vagyok én az ilyesmihez... ráadásul nem hiszek a politikában meg az emberi összefogásban, olyan alapvető hozzáállásbeli változásokra lenne szükség, ami távol áll az emberi fajtól. Én csak egy nő vagyok, egy nagyon is egyszerű feleségnekvaló, semmi több.

Hallgass megérzéseidre · http://www.eletem.hu 2008.05.25. 13:47:19

Az emberi fajtól nem áll távol, csak nagyon eltávolodtunk. Viszont úgy vélem minden emberben ott van, csak elő kell hozni.
Furcsa volt a mai beszélgetés néhány hajléktalannal. Nem az értelmi képességükkel és az ismeretanyagukban leledzik a hiba, sokkal inkább a becsület vitte őket nehéz helyzetbe.
Egyébként nehogy azt hidd, hogy kicsi vagy te ehhez. Ha tudnád, hogy milyen fantasztikus dolgokra vagyunk képesek, ha nagyon akarjuk....
Igen, valóban egy nő vagy, de azt azért nem mondanám, hogy egyszerű... :).
süti beállítások módosítása