HTML

(*-*)

az enyémeknek

Friss topikok

  • Mrudi: Sziasztok! Engem Brad Blanton: Radikális őszinteség könyve miatt hozott a Google kereső ehhez a bl... (2010.10.15. 14:25) Brad Blanton: Radikális őszinteség
  • SZso: Ez csak egy részlet a könyvből, ezért nem is jó, ennél sokkal mélyebb jelentése van a szónak, amih... (2010.07.29. 11:22) lítost
  • Ede: amen (2008.06.17. 04:42) csak egy dolog állandó: a változás
  • Kathleen: Kár, hogy totál másra gondoltam:) (2008.06.12. 21:13) *-*
  • kathleenkelly (törölt): Hát ezek itt nem érvek, így nem tudok beszélgetni. Neked a dolgok egyfélék és fekete-fehérek? Gond... (2008.06.11. 11:48) sosem titok az, amit egynél több ember tud

"írtam neked levelet, de túl nagyok lettek a szavak"

2008.01.16. 16:00 kathleenkelly (törölt)

Ott voltak a legfontosabbak, alig néztek rám. Talán harag... vagy ők is azt érezték, amit én... ők is tudják, hogy itt a vége, sosem találkozunk többet, mert én ilyen vagyok. Nem vagyok hajlandó felületes kapcsolatokban élni, nekem ennél sokkal több kell. Velük nem sok minden köt össze, de vannak, akikkel csak az az egy lépés hiányzott, amit én sosem tettem meg, mert nekem nem lett volna elég. Most volt olyan, aki elfordult, hogy ne is lásson, volt, aki mosolygott messziről, de csak intett, nem jött oda, és be kell valljam, hogy két-három ember kivételével sosem jutnak többé eszembe.

Mintha az életünkben nem lennének mások, csak a család. Szerencsére az én családom nagy, de hol van a többi ember? Szüljek tíz gyereket, ha sok ember között akarok élni? Ők talán nem számolgatnák, hogy kinek mennyit adtam, és mit kaphatok ezért... nem félnének tőlem, nem félnének átadni, elfogadni, nekidőlni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kathleenkelly.blog.hu/api/trackback/id/tr61299749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása