HTML

(*-*)

az enyémeknek

Friss topikok

  • Mrudi: Sziasztok! Engem Brad Blanton: Radikális őszinteség könyve miatt hozott a Google kereső ehhez a bl... (2010.10.15. 14:25) Brad Blanton: Radikális őszinteség
  • SZso: Ez csak egy részlet a könyvből, ezért nem is jó, ennél sokkal mélyebb jelentése van a szónak, amih... (2010.07.29. 11:22) lítost
  • Ede: amen (2008.06.17. 04:42) csak egy dolog állandó: a változás
  • Kathleen: Kár, hogy totál másra gondoltam:) (2008.06.12. 21:13) *-*
  • kathleenkelly (törölt): Hát ezek itt nem érvek, így nem tudok beszélgetni. Neked a dolgok egyfélék és fekete-fehérek? Gond... (2008.06.11. 11:48) sosem titok az, amit egynél több ember tud

MaMorc

2008.05.27. 15:39 kathleenkelly (törölt)

Veszek egy nagy papírzacskót (160-szor 100-as méretűt), vágok rá két lyukat, és magamra húzom. Szemek ellen. Vagy hízok mondjuk 20 kilót, talán az is megteszi. Vagy csak egyszerűen nem ülök vonatra többé.

Tök poén, megint nem tudom leírni azt, amit valójában kéne:)

Hm, megerőltetem magam. Na szóval, ez volt életem második legfurább találkozója, mert ma találkoztam egy nagyon kedves, igen jóképű és csinos fickóval. Öööö, ez nem is mert... akkor újra: találkoztam ma egy nagyon kedves, igen jóképű és csinos férfivel. Elmentünk ebédelni egy nagyon klassz olasz étterembe, és nem hagyta, hogy fizessek. A rukkolát ott hagytam a tányéron, mert idétlenül hosszú volt, szerinte turkáltam az ételben. Én. Turkáltam. Aztán a végén összevissza baromságokat beszéltem, talán meg is bántottam. Most vezekelhetek. Jó. És megkérdezem Sympát. Annát nem kérdezem meg:):P Utálom a hangulatjeleket az írott szövegben. És elmegyek remetének. De azért előtte még kitalálok valami programot péntekre, hátha ki tudom mozdítani a rajzprogramja és a munkája mellől, mert nagyon ráférne valami Élet. ÉLET. Hm. Gyűrűk voltak a kezén, és mégis szép volt. A hajkefe és a farzsebes fésű találkozása. Hülyének lenni szabad, ugye?

15:32  [crushing] engem is beirhatnál a blogba
15:32  [crushing] hogy mennyire szeretlek és esélyem sincs
15:33  [Kathleen...] :)
15:33  [Kathleen...] nem is szeretsz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kathleenkelly.blog.hu/api/trackback/id/tr63490291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása